Vores støtter og tilskudsgivere

Slesvig Roklub er umådelig taknemmelig for vores tilskudsgiveres generøse hjælp og engagement. Med deres bidrag og støtte er det lykkedes Slesvig Roklub at være i stadig rivende udvikling og i dag fremstå som en meget attraktiv og moderne roklub.

Bidragene gør en kæmpe forskel i den daglige drift; fra vedligeholdelse af huset, både og udstyr til modernisering og nyanskaffelser.

Som en velfungerende og nutidssvarende roklub har vi fået en markant stigning i vores medlemstal, og vi huser mange gæster, især danske roklubber, som gerne vil holde kontakt og ro på Slien, vores smukke lokalfarvand ved det historiske Hedeby.

Derudover er klubben samlingssted for mange andre aktiviteter og arrangementer, hvor fællesskab, motion og hygge står i højsædet. Ikke kun mindretallet har sin gang i Slesvig Roklub, -vi sætter en ære i at være gæstfrie også over for flertalsbefolkningen.

Klubben sætter stor pris på den tillid, vores tilskudsgivere viser ved at investere i klubben. Den skaber en drivkraft og motivation til fortsat at stræbe efter udvikling inden for rosporten med alle de facetter, som kendetegner vores klub. En motivation, som er uendelig vigtig for de mange ildsjæle og frivillige, som bærer klubben i det daglige.

Klubben siger stor tak til:

DGI og LSV – anskaffelse af coastal i 2020

DGI, LSV, Velux og NOSpa – anskaffelse af inrigger i 2021

LSV – digitalisering i 2022

DGI – Varmeanlæg i Mysunde

AP Møller Fonden og Sydbank – modernisering og indretning af Stuen (vores klublokale)  2022-23

LSV – Anskaffelse af motorbåd i 2023

Stadt Schleswig og SDU – hjælp til højvandsskader i 2023