Nytårsforsæt

Gør noget ved dine nytårsforsæt i Slesvig Roklub!

Slesvig Roklub starter 2023 med mange sportslige aktiviteter og tilbud til både medlemmer og ikke-medlemmer. Om vinteren træner medlemmere på klubbens effektive romaskiner, hvor man både bliver dygtigere på roteknik og motion.

Hvis du gerne vil forbedre din kondition og styrke, og måske samtidig komme af med et par kilo, så er ”Ran an den Speck” er et godt tilbud, hvor du som ikke-medlem for kun 25 EUR kan træne i en gruppe mandag kl. 18.00 og onsdag kl. 19.00, i alt 10 gange. Start er den 9. januar kl. 17:45 i Luisenbad 6 i Slesvig. Kontakt og tilmelding: info@slesvig-roklub.dk.

Du kan også komme i god form med e-roning. E-roning er et digitalt træningsfællesskab, hvor du får mulighed for at træne på roergometre sammen med nogle af Danmarks bedste roere. Der er 8 forskellige instruktører i forskellige programkategorier fx Hold vægten, der fokuserer på at øge forbrændingen eller Bliv stærkere til dig, der har som mål at ro stærkere og opbygge muskelmasse. Alle instruktører har intensivt fokus på roteknik, så du undgår skader. Programmerne er målrettet motionister, hvor alle kan være med. Der garanteres sved på panden til både erfarne roere, nybegyndere og supermotionisterne. Du behøver ingen forkundskaber, vi viser dig, hvordan udstyret virker.

Om onsdagen kl 19.00 træner roklubbens medlemmer med et af disse programmer, og her kan ikke-medlemmer få en smagsprøve på at ro sammen med et hold. Vi oplever en stor motivation ved at ro sammen i fællesskab, men i princippielt kan man træne 24/7 i klubben.

Så starter et helt nyt tiltag i slutningen af januar: der kan byens spejderforældre komme til et ro-ergometerforløb, mens deres børn er i gang med deres spejderaktiviteter om mandagen. Nærmere oplysninger får forældrene snart via spejderlederne. Også her kan man afprøve vores romaskiner 10 gange til 25 EUR.

Hvis du er blevet nysgerrig på klubbens mange aktiviteter og måske netop nu trænger til en sportlig nystart, er du velkommen til at kigge forbi eller kontakte os på info@slesvig-roklub.dk. Typisk finder man roklubbens medlemmer om onsdagen fra og med kl. 16.30 eller efter aftale. Du finder også mange informationer på hjemmesiden slesvig-roklub.dk. Vi vil glæde os over nye ansigter.